سهم من کجاست؟؟؟


deltang eshgham

سهم من کجاست؟؟؟کجا باید قدم بگذارم که کسی را له نکنم...

سهم من کجاست؟؟؟کجا باید دل ببندم که دیرنکرده باشم...

سهم من کجاست؟؟؟کجای این زمین خاکی کوله بارم را پایین بگذارم که توقف ممنوع نباشد...

کجا خستگی ام رابه در کنم که کسی نگوید:ببخشید!اینجا جای من است!!!



نظرات شما عزیزان:

Mehdi
ساعت21:12---28 خرداد 1393

دسته خودم نیست دلتنگشم
پاسخ:دلتنگ کی داداش مهدی؟؟؟؟؟؟؟؟


zahra
ساعت13:48---8 خرداد 1393
لایکککککککککککککککک به منم یه سربزن مرسی

shaya
ساعت19:11---7 خرداد 1393
خعیلی لا۱..
حرف نداشت ...


باصدای بی صدا
ساعت11:39---7 خرداد 1393
برهنه ات می‌کنند تا بهتر شکسته شوی…. نترس گردوی کوچک !

آنچه سیاه می‌شود روی تو نیست ، دست آنهاست …
پس به زندگی امید وار باش


هادی
ساعت0:42---6 خرداد 1393
LIkkkkkkkkkkkkkkkkke

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:,ساعت20:10توسط nazanin & hosein | |